Some deer dick to make you blush

Min oplader fuckede lidt med mig i går, så havde ikke mulighed for at uploade noget. Dvs. at det her bliver et indlæg om hele min weekend!
I lørdags viste Esben os lidt rundt og vi fik set parken og nogle traditionelle kinesiske bygninger. Esben fascinerer mig virkelig meget. Han har studeret kinesisk i et års tid nu, men han snakker allerede næsten flydende kinesisk. Han kan også skrive og vi snakker ikke ord, men fucking tegn! Det synes jeg virkelig er imponerende! Vi tog ud og spiste på en af de lidt finere og dyrere restauranter og her fik jeg så smagt kyllingeindvolde, hvilket faktisk ikke var dårligt. Chewy konsistens og spicy.. not bad! De har en slags peberkorn, som hvis man spiser mere end 3, så begynder man at savle helt ustyrligt. Så det havde mig og Isabella en fest over. Og ja… så drak vi shots af noget spiritus, der har ligget og søbet i hjortepenis. Vil gerne sige til mit eget forsvar, at Esben først fortalte os det EFTER vi havde drukket ud. Men jeg drak dog et glas til, så den undskyldning kan jeg nok alligevel ikke bruge.. haha! Men den slog hårdt og man fik helt røde kinder, så går ud fra det var noget god hjortepik vi fik os. HAHA! Efter vi havde spist, tog vi på karaoke bar. Det er virkelig noget af det sjoveste jeg længe har prøvet. Vi blev alle mega fulde (ikke på den ustyrlige måde) og der kom virkelig nogle sandheder på bordet, som jeg jo selvfølgelig ikke kan skrive her. Men det var virkelig en sjov aften, og jeg føler at vi blev rystet godt sammen!
Søndag tog mig og Sarah, min roomie som jeg btw har det mega grineren med, Mikkel og Nicolai i Carrefour for at købe ind. Jeg tror jeg fik brugt alle mine penge til denne måned.. but well, vi manglede en masse ting so what are you gonna do. Efter Carrefour, tog jeg til en kinesisk frisør. Aldrig har en frisør klippet mig så pænt og præcist! Han lavede de flotteste krøller nogensinde, bare ved hjælp af en hårtørrer og børste.. ingen hårprodukter! Og de sidder stadig! Tror jeg var der i 2 timer og det kostede mig 40 kr.! Bagefter købte mig og Sarah spyd fra et gadekøkken, tog dem med hjem for at se The Truman Show, som Sarah aldrig har set og drikke en god dansk øl. Det stærkeste mad jeg har fået indtil videre, kom fra et af gadekøkkenerne.
I dag laver mig og Sarah mad i lejligheden og jeg har købt et par All Stars til 78 kr. Life is good!

Love, Cleo

111047454346414231409839267383429333025323623521 2212017 18 19372813 14161215642

Leave a Reply

