With a little touch of sewer

Havde en virkelig hyggelig aften med Sarah i går. Vi lavede en blanding af noget dansk, amerikansk og kinesisk til aftensmad og så halvdelen af Coraline. Jeg fik den geniale idé at købe stearinlys, da vi var i Carrefour i søndags og nu dufter lejligheden af duftlys i stedet for kloak!
I dag er der egentlig ikke sket så meget. Jeg ryddede op på mit værelse, eftersom jeg er faldet så godt til her, at jeg er begyndt at rode.. fml.
Man får virkelig meget opmærksomhed her. Så hvis man har brug for bekræftelse så tag til Kina, for man kan ikke gå på gaden uden folk enten vender sig om eller henvender sig til en for at sige det ene ord de fleste kan på engelsk: ‘beautiful!’ Så hvis man er vesterlænding og har brug for et selvtillids boost, så er Kina the place to be!
Fredag har vi planer om at tage i byen og lørdag står den på Nike Outlet!!

Love, Cleo

41378921051311 12614 15foto 2

Leave a Reply

