How to eat cake

Er lige kommet hjem fra min første aftenundervisnings klasse. Fik af vide en time inden den startede, at jeg skulle undervise, så i kan jo nok regne ud, hvor lidt forberedt jeg var. Men det gik heldigvis fint nok. Jeg skulle bare gennemgå bogstaverne L, M og N, så sværere var det heller ikke. Og jeg fik lov til at skrive på tavle, MEGA lærer-agtigt! Det kan godt være, at der kun er 6 elever i den klasse, men de har den alder, hvor de får hinanden til at grine ved at være flabede overfor læreren så OH MY GOD! Der var kun én pige og hun var den eneste, der sad stille. Drengene havde simpelthen så meget krudt i røven, at der skulle 3 kinesiske hjælpelærere til at holde styr på dem! Jeg skal undervise denne klasse hver tirsdag og torsdag i 40 min og får ca. 45 kr. for det pr. gang. Ikke fordi det er specielt meget, men her rækker pengene længere end derhjemme, plus så har jeg noget at lave, andet end at sidde hjemme i lejligheden og trille tommelfingre eller sove!
Jeg tror jeg har været alt for meget omkring børn, jeg er blevet total skruk og har seriøst babies på hjernen 24/7! Drømte i nat, at jeg selv fik en datter! Åh Gud, ro på Cleo.

Love, Cleo

15141341211109865321

 

 

Leave a Reply

