My first kiss in China

Jeg har fået mig min egen lille stalker hjemme i DK. Jeg kan ikke skrive for meget, da jeg ved han kender til min blog og jeg vil ikke risikere, at han går psyko på mig. Eller på den anden side, kan han umuligt være særlig godt opdateret eftersom han har inviteret mig ud i DK. Well, men jeg har mødt ham én gang på Teglet og siden da, har han formået at kontakte mig på 4 forskellige sociale medier og på trods af, at jeg ikke har svaret ham, har han ikke givet op. Vi snakker blog, facebook, skype OG nu også via e-mail!
Jeg havde en super hyggelig aften med Isabella i går. Nathalia var syg og Sarah fik sent fri, så det var bare os to, der var ude og spise. Vi tog hen på den restaurant med de fråderen auberginer, som Esben havde vist os. Esben fungerer nærmest som vores offline ordbog. Hvis der er noget vi ikke ved hvordan vi skal sige, skriver vi til Esben, som sender os svaret. Det er genialt! Efter vi havde spist, gik vi op på taget af et 18 etagers lejlighedskompleks og så ud over hele Weinjang. Bagefter tog vi hjem for at varme op, til endnu en aften på KTV (karaoke). Alkohol her koster INGEN penge næsten.
En stor flaske sprut koster 10 kr. og en halvliters Tuborg koster 8! Hvad sker der for at fucking Tuborg er billigere i Kina end i Danmark?! Nå men mig, Isabella, Sarah og Mikkel fik drukket os en lille skid på i lejligheden og tog derefter på Free Clan, som baren hedder. Der var mega mange mennesker i forhold til sidste gang vi var der. Og så snart vi trådte ind af døren, fik vi straks et bord og 8 øl sat på bordet, luksus service. Karaoke her, handler ikke om at kunne synge godt og der var flere tidspunkter i løbet af aftenen, hvor jeg var sikker på mine ører blødte, men det var meget underholdene og stemningen var rigtig god. Selvom I nok ikke vil tro mig, så så vi de hidtil lækreste kinesere på Free Clan. De var høje, mega street (Cap og Timberlands) og jeg lover jer for at de også havde været eyecandy i DK. De blev ved med at komme og gå i løbet af aftenen og hver gang vi tog os sammen til at snakke med dem, var de altid væk! Freaking typisk! Vi blev inviteret op og sidde med en flok kinesere og hver gang de skåler, siger de ikke “SKÅL” men “GAM BAI” som betyder bund…… så efter 10 minutter ved deres bord, var min promille steget til det dobbelte og festen var i gang. Vi sang fødselsdagssang for en kinesisk pige og der blev taget billeder fra alle sider. På et tidspunkt sad der en fyr og prøvede at synge med på Katy Perrys Hot’n’Cold og han kunne simpelthen ikke finde hverken rytmen eller tonerne, så jeg tænkte at jeg ville hjælpe ham lidt på vej, hvorefter han vender hovedet og stikker tungen ind i munden på mig!! Se den havde jeg ikke helt set komme, så jeg var helt rundt på gulvet og vidste ikke helt hvor jeg skulle gøre af mig selv. HAHA, hans kammerat kom kort efter over til mig og undskyldte at hans ven var så fuld.. jamen fair nok da. Da de lukkede baren, var Sarah så fuld, at jeg fysisk måtte tage hende under armen for at hun kunne stå på sine egne ben. På vejen hjem, gik vi forbi en anden slags KTV, for der findes to forskellige slags: barer, som er den vi hidtil har benyttet os af, eller private, hvor man reserverer et værelse og kan sidde og skråle i fred. Vi blev inviteret ind i et værelse med 5 kinesere, det skal lige siges at klokken på dette tidspunkt var rundet de 5 og der gik nøjagtigt 30 sekunder fra vi havde sat os ned til at Sarah passed out. Så jeg måtte igen tage hende under armen og hjælpe hende hjem i seng. Det var en vild aften!
Jeg er desuden begyndt at tænke og drømme på engelsk igen, så på trods af, at det er en smule svært at finde rundt i alle de sprog, er jeg ved at få mit gamle engelske tilbage!
Love, Cleo

17 121316 15141211410 7 8 9563

More pictures coming.

Leave a Reply

