Strawberry Fields Forever

Søndag er nu officielt vaskedag. Damn det lyder så voksent! Men må ærligt indrømme, at jeg nyder at være flyttet hjemmefra. Her er ingen pligter og jeg gør tingene i mit eget tempo. Så kan det godt være, at der ligger tøj ud over hele mit gulv, opvasken er 4 dage gammel og man kan se fodspor i støvet, men det er trods alt mit eget snavs og det er mig selv der styrer hvornår det forsvinder! Jeg føler sku jeg er klar til at flytte hjemmefra, når jeg engang kommer hjem til Danmark. Hvis jeg kan flytte hjemmefra til Kina, kan jeg fandeme også i København!
I dag har vi været på én af de 5 ture vi får i løbet af de 6 måneder. Vi tog ud til the country side of Wenjiang, fik lækker mad og gik en lang tur i en meget smuk park. Derefter tog vi hen til nogle jordbærmarker, med utrolig få og meget dyre jordbær. 80 kr. for et halvt kilo! Det har været en rigtig lang men hyggelig dag, og jeg sluttede den af med noget take-away og søndagshygge hos Isabella og Nathalia.
Love, Cleo

28272682523227295216418201 31917161014 15121113prut

Leave a Reply

