6, 7, 8, 9, 10!

I morgen er det en måned siden jeg rejste fra søde lille Danmark!
Jeg har
lige været ude og købe et par løbesko, så nu har jeg ikke længere nogen undskyldning for ikke at dyrke motion. Det er godt nok ikke de flotteste, men det er nærmest umuligt for mig at finde pæne damesko i min str. så bedre bliver det altså ikke! Jeg beklager forresten hvis mit skrivesprog er blevet ringere, men der kører så mange forskellige sprog i mit hoved. Så mange af mine danske sætninger er oversat fra engelske vendinger, hvis det giver mening? Det hele er en smule forvirrende oppe i mit hoved. Ikke at jeg ikke kan snakke dansk, for det gør jeg jo hver dag, men mine tanker foregår på engelsk og jeg kan derfor mærke, at det bliver sværere og sværere for mig at skrive mine tanker ned på dansk. Jeg havde en lidt dårlig dag i går og hvad har man for det meste lyst til når man har det nederen? AT FESTE! Så da Sarah fik fri ved en 7tiden, kom hun hjem og til min store overraskelse og glæde, var hun helt frisk på at tage i byen. Så ja, først havde vi en lille fest derhjemme, bare os to og bagefter vi tog ud og festede på en onsdag i Kina. Vi havde en mega grineren aften og fik danset i flere timer (på podier selvfølgelig)!  OG Sarah scorede en stiv kineser på vejen hjem.. HAHA!
Jeg har lært at tælle til 10 på fingrene på den kinesiske måde. 1, 2, 3, 4 og 5 er som vi gør normalt, men 6, 7, 8, 9 og 10 er en smule anderledes her. Jeg har taget billeder så i kan lære det og derfor kunne forstå mig, når jeg nu kommer hjem om en 7 måneders tid!

Love, Cleo

78 91Fotografi den 20-03-13 kl. 21.114 pr. ark den 20-03-13 kl. 21.13 (kompileret) 4 pr. ark den 20-03-13 kl. 21.08 (kompileret)65432

Leave a Reply

