I think my body hates me

Jeg har simpelthen så ondt i hele min krop. For udover at have danset hele natten, spillede jeg basket i 2 timer mod nogle af de kinesiske lærerer i går efter arbejde. Vi snakker altså ikke sådan noget hygge basket hvor man bare kan lunte lidt, for vi spillede danskere mod kinesere og så bliver man jo nødt til at vise hvad man kan. Desuden var vi en i undertal, MEN vi vandt alligevel, 4 ud af 4 kampe. Det var bogstavelig talt ved at tage livet af mig, eftersom det er et godt stykke tid siden jeg sidst har dyrket motion, men nu alligevel rart at få rørt sig lidt! Lige nu sidder jeg og har svært ved at finde hoved og hale i noget som helst og aner ikke hvad fanden jeg skal bruge min lørdag på, for solen skinner udenfor men jeg har monster tømmermænd og kan simpelthen ikke overskue at skulle se anstændig ud. For jo det bliver man nødt til her i Wenjiang, for folk stirrer simpelthen så meget. De ikke bare stirrer, de PEGER og vender hoveder.. Jeez!
Nårh ja.. jeg fik mig næsten en kinesisk kæreste i går. Jeg tror virkelig ikke han forstod hvad han selv sagde for han blev ved med at sige: “beautiful.. I love you… I want you.. you be my girlfriend yes or no?” på trods af, at han ikke engang vidste hvad jeg hed! Jamen selvfølgelig da! HAHA!
Min mor har tænkt sig at henvise Weekend Avisen til min blog,  for at se, om de kunne være interesserede i at jeg skrev en artikel eller to om mit liv i Kina til avisen. Så lad os krydse fingre for at de finder min blog interessant!
Jeg har nu fået min første pakke! Og den indeholdte slik og kalktabletter. De drikker ikke rigtig mælk og spiser mejeriprodukter på samme måde som vi gør, så jeg har kunne mærke på mine negle, at jeg mangler kalk! Det har taget pakken 9 dage at komme, så det er alligevel ikke så lang tid! Så bare skriv som min mor har gjort, hvis I sender breve, for så kommer det i hvert fald frem til mig!

Love, Cleo

D&J Educational Group, Chengdu
#80 Nanxun Avenue, Wenjiang District
Chengdu, Sichuan
P.R. CHINA

成都温江青少年活动中心(成都迪恩捷教育公司)
成都市温江区南熏大道四段80号
成都 四川
P. R. CHINA

att: Cleo Lehmann Christensen

3 2 145Fotografi den 22-03-13 kl. 21.11

Leave a Reply

