I am reborn

Hver morgen til Circletime, bliver der valgt tre forskellige hjælpere ud blandt børnene. En til at fortælle om datoen, en til vejret og en til at tælle hvor mange tilstedeværende børn der er. Eftersom jeg er i Happyclass om morgenen, laver jeg ikke Circletime med Babyclass. I dag fortalte én af hjælpelærerne fra Babyclass mig, at én af de små putter, havde istedet for at sige: “goodmorning my friends!” sagt “goodmorning my Cleo”! AWWWWH!! Søde lille Bob❤
I går aftes besluttede mig og Sarah os for at tage ned og spille Mahjong med nogle af de lokale. Man skal være 4 til at spille og eftersom vi jo kun var 2, måtte vi spørge om ikke der var nogen, der havde lyst til at spille med os. De troede sikkert at vi jokede, for først grinede de alle sammen af os. Efter ca. et minuts akavethed, hvor vi stod og lignede to store spørgsmålstegn, mens alle de gamle kinesere sad og grinte, var der endelig nogen der ‘meldte’ sig til at spille med os. Thank God! HAHA. Det var virkelig underholdene, for de spiller simpelthen så hurtigt og Sarah og jeg kunne næsten ikke følge med! Heldigvis var der nogle der hjalp os lidt, selvom det  nærmest gjorde det hele mere forvirrende, eftersom vi jo ikke fatter et ord af det, de siger og omvendt. Men alt i alt var det skide hyggeligt og nu har vi fået nye ‘venner’ som vi kan spille med igen i aften! WUHUU!
Jeg var til friøren igen i dag, da jeg syntes det var på tide med noget forandring. Så ja, farvning og pandehår! En ny start.. JEG ER FØDT PÅ NY! HA!

Love, Cleo

(Billeder fra i fredags på Ktv)

52 3 41 7 9APRILSNAR! Det er en paryk, mit hår er stadig ligeså kort og kedeligt som altid.. HA!

Fotografi den 31-03-13 kl. 12.53 #4

 

2 thoughts on “I am reborn

  1. Hej Cleo – Super sjov Aprilsnar – jeg hoppede på den – syntes din nye frisure var very nice😉 – Det ser ud til at du har det rigtig dejlig i Kina og at du får mange gode oplevelser – både på “jobbet” og i fritiden. Det er virkelige gode fotos du tager. Håber alt fortsat vil gå godt – vi glæder os til at læse mere på din blog om dit “arbejde” – hvad er det egentlig du laver samme med børnene?. Pas på dig selv – knus fra din Moster🙂

    • Kære Lene
      Ja jeg synes også den klæder mig overraskende godt, så nu overvejer jeg lidt at klippe pandehår for good! Ved bare ikke om det er en dårlig ide, når nu sommeren er på vej. Jeg oplever simpelthen så meget nyt hele tiden og tiden flyver afsted.. jeg har allerede været her i halvanden måned jo!!😮
      – Jeg er engelsklærer for børnene og det jeg laver er noget der hedder Circletime. Hver morgen samler jeg børnene i en rundkreds på gulvet, så gennemgår vi vejret, datoen og tallene. Så synger vi nogle engelske sange, og til sidst underviser jeg om dagens emne, som kan være alt fra cirkus til haletudser🙂
      Knus Cleo🙂

Leave a Reply

