I can ride my bike with no handlebars

I går holdte Nathalia og Isabella fest i deres lejlighed for os og lærerne i deres klasser. Jeg havde også fået lov til at invitere et par stykker, så jeg havde spurgt lærerne i Babyclass og Apple om de havde lyst til at komme. Det var en super hyggelig aften og vi lærte dem at spille Mejer og Buffalo. Apple gav mig et kæmpe kompliment ved at fortælle mig at børnene i Happyclass har lært rigtig meget siden jeg startede, at jeg er en rigtig god underviser og at de er stolte af at have mig i deres klasse. Så props til mig! I dag var mig, Sarah og Mikkel på cykeltur med Kasper, Apple og en anden lærer der hedder Kireny. Isabella og Esben er nu blevet kærester og der har været en smule drama med Kireny, eftersom hende og Esben har været kærester engang. Men det har været en rigtig god dag og jeg er glad for hun inviterede mig. Mig og Sarah kørte på tandem for første gang og det er seriøst hyggeligt! Vi var ude og cykle fra en 12 tiden til 17, så jeg er helt smadret nu efter al den friske luft. Sarah og jeg har desuden fået billetter til en forlystelsespark hvor vi kan springe Bungy Jump, så det glæder jeg mig FUCKING meget til!! Og nu er der kun en uge til jeg bliver 21! Jeg gider altså ikke blive ældre, ville ønske jeg kunne være 20 for altid.. ej, vi har planer om at tage i byen i Chengdu på lørdag, så det skal nok blive nice!

Love, Cleo

P.s. Jeg uploader billederne fra festen i morgen. 

242322212019151418131112109831716765421

Leave a Reply

