I miss you

Igår blev mig og lærerne fra Happyclass inviteret ud og spise af forældrene til én af eleverne i klassen. Det er åbenbart noget de gør her, deres måde at sige tak fordi vi tager os godt af deres børn. Vi var ude og spise hotpot igen, men denne gang var det et mere eksklusivt sted hvor vi fik eget rum og maden var bedre. På et tidspunkt bragte de fisk ind og de må have skåret halsen over på fiskene få sekunder inden de kom ind med dem, for nogle af dem sprællede stadig og jeg blev nødt til at holde mig for øjnene da de smed dem ned i den kogende olie, mit dyreelskende hjerte kunne simpelthen ikke klare at se på de stakkels fisk! Jeg formåede at være aftenens midtpunkt og samtaleemne, på trods af jeg ikke forstod noget af det de sagde. Heldigvis var Apple med, så hun kunne oversætte det vigtigste for mig. Jeg kan krydse andetunge og oksehals af. Andetunge er mega mørt og smager overdrevet godt! HAHA. Det var en rigtig god aften og forældrene vil gerne have jeg møder deres anden søn, som er på min alder og taler engelsk. Jeg har forresten fundet ud af, at den peber, som får en til at savle ustyrligt hvis man spiser mere end tre, hedder Sichuan peber og gror kun i Sichuan, som er området vi bor i.
Isabella, Sarah og jeg, er begyndt på en workout der hedder Insanity.. og ja, den lever op til navnet! Desværre har jeg brækket mig hele dagen, så lige nu sidder jeg i stuen og ser på dem svede. Jeg løb tør for de forebyggende piller for et par dage siden, så ved ikke om det er pga. det at jeg er blevet syg eller om det har noget af gøre med den ualmindelig søde kage vi spiste i dag i anledning af en fødselsdag i Babyclass. I såfald består mit diet af vandmelon, te og vand lige pt.
Jeg beklager, at jeg ikke opdaterer bloggen lige så ofte som jeg gjorde i starten, men hvor jeg i starten af opholdet havde utrolig meget tid
, har jeg nu formået at sætte gang i så mange forskellige projekter at jeg nærmest ikke kan finde tid til at sætte mig ned og uploade billeder og skrive.
Jeg går forresten igennem en følelsesmæssig rutschebane for tiden og jeg føler mig til tider skitzofren!  Jeg vil ikke sige, at jeg har hjemve, for jeg elsker at være her, men jeg savner mine piger så meget og jeg kunne virkelig godt bruge en god tøsesnak og en øl på Teglet. Heldigvis er skype opfundet, og det gør det hele lidt mere overskueligt.

Love, Cleo

kqmjlihgfedcba

Leave a Reply

