It is we who deceive ourselves.

I går var vi på tur nr. 2 med skolen og vi fik endelig set pandaerne! Endnu en ting jeg aldrig har oplevet og som mange aldrig vil komme til. Jeg har set levende pandaer og FUCK hvor er de søde og babyerne.. OMG jeg kunne dø! Total yndlings dyr. Om aftenen tog Sarah, Isabella og jeg til Chengdu fordi Camillo, en norsk dreng, holdte fest. Der var næsten kun udlændinge til festen og det var så nice at få mødt nogle nye mennesker. Vi endte med at tage på CC og Jellyfish, hvor jeg mødte en fyr fra Kenya som jeg snakkede mega godt med. Man har jo ofte de dybeste samtaler når man har fået lidt at drikke.. så ja, vi fik snakket religion, fattigdom og racisme og han har spurgt om jeg vil ses igen.
Jeg har fået flere aftentimer, så nu underviser jeg i alle ugens hverdage, i stedet for kun tirsdag og torsdag. Jeg er desuden blevet spurgt om jeg vil undervise de ældre børn i preschool. Det betyder så, at jeg nok bliver nødt til at opgive Babyclass. Men jeg kunne simpelthen ikke sige nej til dette tilbud, da det betyder at jeg skal lære børnene alfabetet på 2 måneder, hvilket både bliver en udfordring for mig personligt, men det vil også give mig en masse, eftersom jeg rent faktisk kommer til at gøre en forskel for disse børn. Jeg glæder mig utrolig meget og starter allerede d. 6.! Mit indtryk af det kinesiske skolesystem er, at jo ældre man er, jo mere erfaren og respekteret er man i deres øjne. Det er derfor mig og Isabella har haft de mindste børn i børnehaven, da vi er yngst og Mikkel, som er 27 har de ældre børn. Jeg ser derfor dette tilbud som en form for forfremmelse og at jeg må gøre et eller andet rigtigt! Alt det her betyder, at der sker en hel masse nyt for tiden og jeg har det rigtig godt, jeg er glad!
Love Cleo

IMG_5059 copyIMG_5062 copyIMG_5065 copyIMG_5079 copyIMG_5081 copyIMG_5080 copyIMG_5083 copyIMG_5078 copyIMG_5097 copyIMG_5114 copyIMG_5133 copyIMG_5130 copyIMG_5143 copyIMG_5158 copyIMG_5188 copyIMG_5175 copyIMG_5202 copyIMG_5246 copyIMG_5257 copyIMG_5268 copyIMG_5261 copyIMG_5274 copyIMG_5318 copyIMG_5371 copyIMG_5367 copyIMG_5401 copyIMG_5405 copy

Leave a Reply

