Like a circus

Jeg går en meget hård arbejdsperiode i møde. For i stedet for at opgive én af mine klasser, kommer jeg til at skulle have 3 forskellige samme dag indtil Jeannie kommer tilbage. Der er ingen af de andre lærere, der har så mange klasser på én dag, og ingen forstår rigtig hvorfor.. men ja, så får jeg da masser at se til det næste stykke tid.
Sarahs bedste veninde kommer om en lille månedstid og skal bo og arbejde sammen med os. Jeg glæder mig meget til at møde hende, men er lidt spændt på om jeg kommer til at føle mig som 3. hjul, eller om vi alle kommer godt ud af det med hinanden. Lad os da håbe på den sidste! Der kommer også snart en amerikansk dreng
, så vi får masser af nye ansigter på D&J!

Love, Cleo

IMG_3462 copy IMG_3471 copy IMG_3500 copy IMG_3508 copy IMG_3533 copy IMG_3545 copy

Leave a Reply

