My beautiful children

Mine aftenklasser og Class 3 er nu afsluttet. Dvs at jeg ikke længere underviser de ældre børn på skolen. Eftersom der næsten hver dag kom nye elever, nåede jeg desværre kun at lære dem halvdelen af alfabetet, da det meste af tiden gik med at repetere alt hvad de første elever allerede havde lært. Min ene aftenklasse er nu gået hen og er blevet sommerskole, hvilket betyder at jeg nu underviser dem 2 timer om dagen, 5 gange om ugen og eftersom at det er betalt, klager jeg på ingen måde.
I dag var jeg ude og købe en rygsæk til mit Asia Adventure, som nu kun er én måned væk og NØJ hvor jeg glæder mig, selvom det bliver lidt hårdt at sige farvel til mine små bæbser. 

Love Cleo

IMG_8496 copy IMG_8501 copy IMG_8508 copy IMG_8511 copy IMG_8521 copy IMG_8526 copy IMG_9355 copy IMG_9363 copy IMG_9365 copy IMG_9366 copy IMG_9370 copy IMG_9380 copy IMG_9383 copy IMG_9405 copy IMG_9407 copyIMG_9373 copy

Leave a Reply

