Bye bye Bunny

Så er den første gruppe danskere rejst ud i det store Kina, så nu er vi kun Isabella, mig og Nathalia tilbage her i Wenjiang.
Sarah og jeg er flyttet ind i deres gamle lejlighed, fordi vi pludselig fik 5 nye kinesiske roommates, der alle skulle sove i køjesenge inde i stuen.. hvad fanden er det nu for noget?! 7 mennesker om ét toilet og bad?! Ingen havde fortalt os noget, så pludselig en dag, stod skolens rengøringshold i vores lejlighed og nærmest smed rundt med vores ting, for at kunne komme til at gøre rent.. UACCEPTABELT! Så jeg ringede rundt for at høre hvad fanden der foregik, og for ikke at komme til at involvere Jeannie fik vi lov til at flytte. Vi måtte dog ikke tage Bunny med, så ham passer Nathalia og Isabella indtil vores veninde Amy kommer og adopterer ham. Jeg vil desuden ikke anbefale det næste hold til at investere i kæledyr, jeg har simpelthen været så stresset over, at skulle finde ham en ny ejer. Men den nye lejlighed er simpelthen SÅ lækker i forhold til den gamle og for første gang i 4 1/2 måned, sover jeg i en dobbeltseng med airkondition.. SÅ LÆKKERT!
Vi tog alle i Floraland i lørdags, som en lille farvelting, derefter tog vi ud og spiste, drak noget hjortepenis og tog på Ktv.
Sarah, Nathalia og jeg har desuden booket de hostels vi skal bo på, på vores rejse, 510 kr. skal vi hver af med for 3 uger.. IKKE DÅRLIGT! Vi køber den første busbillet på fredag. NØJ hvor jeg glæder mig! Og så skal jeg se to af mine yndlings piger Monique og Nanna om nu kun 41 dage! WUHUUU!


Love Cleo

IMG_9809 copy IMG_9825 copy IMG_9835 copy IMG_9838 copy IMG_9841 copy IMG_9843 copy IMG_9845 copy IMG_9852 copy IMG_9854 copy IMG_9887 copy IMG_9915 copy IMG_9932 copy IMG_9986 copyIMG_0001 copy

Leave a Reply

