Smile birthday boy, smile!

Min VPN driller lidt for tiden, så det er desværre begrænset hvor ofte jeg kan opdatere bloggen.
I onsdags var det min yndlings Kevins 3års fødselsdag og han blev fejret i god stil med stor kage og fødselsdagssang.
Børnehaven var lukket i torsdags og fredags pga. regn. Det havde regnet uafbrudt i næsten 3 døgn, men selvfølgelig holdt det op med at regne dagen hvor vi fik fri! LUKSUS! Kommunikationen i børnehaven er simpelthen så ringe, ingen havde fortalt mig og Sarah at vi ikke skulle arbejde i torsdags, men ‘heldigvis’ er sommerskolen ikke Jeannies, så vi stod ikke op forgæves. I torsdags var jeg ude og spise med lærerne i Babyclass, de er simpelthen så søde og glade for mig og jeg kommer til at savne dem SÅ meget når jeg rejser.
Sarah og jeg har brugt weekenden på at køre frem og tilbage fra Chengdu, for at købe diverse kinesiske ting til at tage med hjem.. jeg har efterhånden ALT ALT for meget at sende, det bliver en MEGET dyr fornøjelse, men det er det hele værd.
Til de af jer, der ikke allerede følger mig på instagram, så har jeg også en bruger der, hvor jeg ofte uploader billeder af mit liv og hverdag her i Kina, mit brugernavn er Chloebonjovi.

Love Cleo

IMG_0058 copy IMG_0077 copy IMG_0091 copy IMG_0097 copy IMG_0139 copy IMG_0155 copy IMG_0171 copy IMG_0175 copy IMG_0182 copy IMG_0188 copy IMG_0196 copy

Leave a Reply

