It’s the final countdown..

Så nærmer jeg mig efterhånden slutningen af mit ophold i Wenjiang, hvilket betyder at jeg, med Sarah og Nathalia ved min side, rejser ud i det store Kina på torsdag og er derfor så småt er begyndt at indstille mig på, at skulle tage afsked med alle mine skønne børn på D&J. Én af mine yndlings babyer, Kevin, rejste i tirsdags og jeg fik ikke engang sagt farvel til ham, hvilket knuste mit hjerte lidt. Jeg har hele tiden vidst, at jeg jo ville rejse fra dem på et tidspunkt, men jeg havde aldrig in a million years forestillet mig, at jeg ville knytte mig så meget til de små og at de ville kunne bringe mig så meget glæde. Bare at skrive dette, giver mig en klump i halsen.. puha. Men til gengæld går jeg jo et fantastisk eventyr i møde og får forhåbentlig slet ikke tid til at tænke videre over det. Hold kæft hvor er jeg glad for at have været her, mit ophold her har simpelthen givet mig så meget og jeg har mødt så mange mennesker som jeg aldrig vil glemme.
I morgen køber vi vores sidste togbilletter, jeg har sendt de ting, jeg ikke kan have på ryggen, hjem og er efterhånden klar til at pakke sammen og rejse videre ud i verden. Min veninde Amy har overtaget Bunny, hvilket har givet mig lidt ro i sjælen, for nu ved jeg, at han ikke ender som BBQ!
Jeg er begyndt at give privatundervisning til en fyr, der skal være udvekslingsstudent i Italien her til september. Jeg underviser ham i Europas historie og han betaler mig 180 kr. i timen, 3 gange om ugen, hvilket jo er lækkert. Historie har aldrig været mit stærkeste fag, men man bliver sku nødt til at vide hvad man snakker om, hvis man skal undervise andre i det. Så i løbet af halvanden uge, har jeg lært mere om Europas historie end 3 år i gymnasiet.. HAHA!


Love Cleo

IMG_0205 copyIMG_0207 copyIMG_0210 copyIMG_0213 copyIMG_0225 copyIMG_0229 copyIMG_0231 copyIMG_0246 copyIMG_0250 copyIMG_0266 copyIMG_0272 copyIMG_0282 copyIMG_0291 copyIMG_0292 copyIMG_0305 copyIMG_0319 copyIMG_0313 copyIMG_0329 copyIMG_0340 copyIMG_0349 copyIMG_0377 copyIMG_0395 copyIMG_0413 copyIMG_0404 copyIMG_0421 copyIMG_0417 copyIMG_0376 copy

One thought on “It’s the final countdown..

Leave a Reply

