Walk of Shame

Nu er det efterhånden en uges tid siden, at jeg har skrevet, men jeg har simpelthen haft så travlt og oplevet så meget den sidste uge, at hver gang jeg har fået mulighed for det, har det været for uoverskueligt, da der er så meget at fortælle. Så lad mig starte fra en ende af. Vejret har været SÅ lækkert den sidste uge, temperaturen var oppe og ramme 28 grader i fredags. Så mens i går rundt i sne derhjemme, får jeg luftet mine sommerkjoler og sandaler!
I fredags havde os danskere en super hyggelig aften rundt om pool bordet, men da vi ved en halv 1 tiden besluttede os for at slutte aftenen, fandt jeg ud af, at jeg har glemt mine nøgler. Mega dårlig aften at glemme dem, eftersom Sarah ikke havde givet lyd fra sig hele aftenen, så jeg måtte crashe på tøsernes sofa. Morgenen efter, fik jeg endelig fat på Sarah og havde derfor mulighed for at få fat i mine nøgler, som jeg KNOCK ON WOOD aldrig lader ude af syne igen! På gåturen hjem følte jeg, at jeg gik den ondeste walk of shame efter et random hook up; tømmermænd, uglet hår og rander under øjnene, men jeg fik dog et smil på læben igen, da Nico A’s, Syg i Hovedet, pludselig kom på min Ipod! Det skal lige siges, at jeg altså ikke er sur på Sarah længere, ikke fordi jeg synes hendes opførsel var i orden, men fordi vi er roommates og det kan ikke betale sig at skabe unødvendig dårlig stemning. Senere på dagen (lørdag), tog vi ud til et fashion outlet for at tjekke Nike butikken ud. Selvfølgelig åbnede den først mandag, så endnu engang var uheldet ude efter mig/os. Som trøst købte jeg en mega flot maxi dress fra Guess. Jeg føler virkelig at jeg har taget meget på mens jeg har været her, jeg ved ikke om det er noget psykisk fordi jeg ikke kan passe noget af det kinesiske tøj, eller om jeg faktisk er blevet fed. Altså jeg kan ikke engang være i en str. L her! Men jeg kan stadig passe mine skinny jeans.. så jeg ved sku ikke helt..?
Lørdag aften tog vi med Esben i byen i Chengdu. Jeg troede ikke det var muligt, men jo længere ind mod centrum man kommer, jo tykkere bliver forureningen.. man kan seriøst mærke forandringen i luften, når man trækker vejret. Det er skræmmende. Vi havde en super fed bytur, men deres dansegulve er ikke som i Danmark. Det er podier, med borde rundt om. Dvs. at hvis man beslutter sig for at danse, kan hele diskoteket følge med i alle ens moves. Men alt i alt var det en grineren aften, ikke mindst for at opleve noget nyt end Frk. Nielsen og Abar for engangs skyld. HAHA! Ej jeg kunne godt bruge et ordentligt dansegulv, for jeg synes godt nok opmærksomheden man får, er begyndt at blive en smule for meget. Nå men Nathalia og jeg delte en taxa hjem ved en 5 tiden, turen tog en 3 kvarters tid og kostede os 112 kr. ikke helt dårligt!
Søndag: HANGOVER DAY og stod på KFC fra morgenstunden. JATAK.
Nicolai, som er en af de andre danskere, er taget hjem til DK pga. ryg problemer, så vi har alle måtte bytte klasser, eftersom det er vigtigst at de ældre elever får udenlandske lærerer. Dvs. at jeg har
fået en ny klasse halvdelen af dagen. Først ville de bytte hele min dag ud, men der måtte jeg sige nej. For på trods af, at det meste af min dag i Babyclass, går på at tørre snotnæser, så holder jeg allerede utrolig meget af de små unger, og jeg kan mærke at de også er glade for mig. Så nu er jeg i Happyclass om morgenen og Babyclass om eftermiddagen.
Mig og Sarah har fået en ny roommate, han hedder Thumber og han er verdens sødeste kanin. Han er simpelthen så tam og kælen. Men det var godt nok ikke nemt at finde ham et bur, eftersom de ikke rigtig har kaniner som kæledyr her, plus at kommunikationen jo i sig selv er en udfordring. Men vi fandt et bur til hunde, og det tror jeg sku han har det meget fint med. Jeg vil stoppe mit indlæg her, for ellers bliver det simpelthen for langt. Men jeg har det pisse fedt og tror sku jeg bliver her! Ej, JUST KIDDING!
Love, Cleo

15 16 1714 12 131187651DSCN07154DSCN07191092Fotografi den 10-03-13 kl. 13.36

Leave a comment